حمیدرضا شندآبادی شریک تجاری منابع انسانی (HRBP) شرکت دارویی کوبل دارو، در گفتوگو با استودیو برند کارفرمایی، برند کارفرمایی و مولفههای آن را از منظر علم نوروساینس بررسی کرده است. نوروساینس با کارکرد ذهن و تاثیر هورمونها بر روحیه افراد ارتباط دارد و شندآبادی در این گفتوگو تشریح میکند که چگونه و با چه استراتژیهایی میتوان دوپامین، سروتونین، اندورفین و… را در سازمان به جریان انداخت و در نهایت به فرهنگ سازمانی و برند کارفرمایی آن جهت داد. به گفته او، لحظه دریافت پیام واریز حقوق دوپامین ترشح میکنیم. زمانهای نزدیک به موعد دریافت پاداش سطح هورمونها در بدن بالاست و همه کارمندان انرژی دارند. اما سوال اساسی این است که با چه روشهای دیگری میتوان این حالتها و انرژیهای خوب را در سازمان تولید و حفظ کرد؟ شبکههای اجتماعی راهکار employerbrandingevent.ir t.me/EmployerBrandingEvent instagram.com/employerbranding twitter.com/employerbrandir linkedin.com/company/employerbrandingevent