جویتوپیا را با بلاکتوپیا اشتباه نگیرید. فقط یک تشابه اسمی است و در ابعاد مختلف، متفاوت از یکدیگرند. به گزارش وبسایت خبری ارزاخبار، گروه BMW پس از یک حضور موفق در IAA 2021، بار دیگر به همراه جِرنی (Journee)، دنیای متاورسی زیبای خود یعنی Joytopia را در نمایشگاه CES لاس وگاس افتتاح کردند. آینده منتظر نمی‌ماند. حتی برای صنعت خودرو. Joytopia یک دنیای برند کاملا دیجیتال است که امکان تعامل و ارتباط تنگاتنگ با مخاطب را فراهم می‌کند و با وضوح فول‌اچ‌دی بر روی انواع دستگاه‌ها از هر نوع (رایانه شخصی، تبلت یا گوشی هوشمند)، رایگان و بدون ثبت‌نام قابل دسترسی است. دنیایی را تصور کنید که دیگر محدودیت فیزیکی ندارد. برنها و شرکت‌ها می‌توانند با ایجاد فضایی الهام بخش برای رویدادهای مهم و در یک همکاری با برند BMW در متاورس، جویتوپیا را به سطح بعدی برسانید و یک تجربه چندحِسی برای کاربران و مشتریان خود بوجود آورند. برای جزئیات بیشتر به وبسایت آموزشی کریپتومنتور مراجعه فرمائید: mahdibml.com