کمپین 360درجه، یک نوع کمپین بازاریابی است که از طیف گسترده‌ای از کانال‌ها و ابزارها برای رسیدن به مخاطبان هدف استفاده می‌کند. این کمپین‌ها به گونه‌ای طراحی می‌شوند که یک تجربه‌ی یکپارچه و منسجم و به عبارتی، پیام واحدی را به مخاطب منتقل کنند. سرفصل‌ها: * چیستی و کاربرد کمپین 360درجه * بررسی مدل 5m در کمپین 360درجه * بررسی ابزار و کانال‌ها ضروری کمپین * بهینه‌سازی قبل و حین اجرای کمپین به تفکیک کانال * شناخت مهم‌ترین kpiها در هر بخش

وبینار دیجیتال مارکتینگ صباویژن

9 ماه پیش در دسته بندی تبلیغات مدت زمان 56:52