قدمت تبلیغات در ایران به زمان مشروطه باز میگردد و این شروع با چاپ آگهی یا اعلانهای تبلیغاتی رقم خورد. سالها گذشت و در زمان پهلوی دوم این صنعت شکوفا شد و کار به جایی رسید که ایران ریاست برخی از انجمنهای تبلیغاتی بینالمللی را بر عهده داشت. حالا با چرخش دوران و در سال ۱۴۰۲، تبلیغات ایران حال و روز خوبی ندارد. خلاقیت به پایینترین حد خود رسیده و محدودیتهای ریز و درشت مانع از اجرایی شدن استراتژیهای تبلیغاتی صحیح و اصولی میشود. در این قسمت از آویتاک گپ و گفتی داریم با سینا پاکدل، مدیر هنری و یکی از فعالان تبلیغات ایران که طی سالهای گذشته تجریبات ارزشمندی در این زمینه داشته است. دیدن این قسمت را به همه کسانی که در تبلیغات ایران فعال هستند و یا قصد دارند این مسیر شغلی را برای آینده خود انتخاب کنند توصیه میکنیم.