به جهت تقویت مهارت های داستان نویسی، خلاقیت و افزایش علاقه به نوشتن داستان، دانش آموزان به ۳ دسته گروه بندی شدند. یک داستان پخش شد و به صورت ناتمام ماند. اعضای گروه اول، به ترتیب با خلاقیت خود داستان را ادامه دادند. گروه دوم از داستان گفته شده سوال طرح کردند و گروه سوم به سوالات مطرح شده پاسخ دادند. در پایان برای شادابی کلاس، بازی انجام دادیم. ابتدا موزیک پخش شد و سپس توپ دست به دست بین بچه ها می چرخید،هر وقت موزیک قطع می شد توپ دست هر دانش آموزی بود باید یک مطلب خنده دار تعریف می کرد.