هر فیلم از پیکسار چالش های خود را به همراه داشته است؛ از ساختن اولین فیلم کاملاً کامپیوتری با عنوان "داستان اسباببازی" تا توسعه دوربین مجازی قویتر برای "وال-ای". در این ویدیو ، نگاهی به این میاندازیم که چگونه جهانها، شخصیتها و چالشهای عملی که هر فیلم پیکسار به وجود آورد، استودیو را وادار به گسترش فناوری انیمیشن سازی کرد. در این ویدیوی پیشرفت پیکسار در طول سال های مختلف مورد بررسی قرار گرفته و در مورد فناوری های مختلفی که پیکسار وارد صنعت انیمیشن کرده صحبت شده ، از جمله shading، ray tracing، subdivision surfaces، subsurface scattering، translucency effects، شبیهسازی پارچه و مو، و حرکت عضلانی در شخصیتهای انسانی. چطور پیکسار انیمیشن ها رو متحول کرد، از "داستان اسباببازی" در سال 1995 تا "ماشینها 2" در سال 2011. - <a href=' '>00:00</a> مقدمه <a href=' '>01:00</a> render man <a href=' '>02:45</a> subdivision <a href=' '>04:15</a> toy story <a href=' '>05:11</a> fizzt <a href=' '>06:15</a> finding nemo <a href=' '>07:12</a> Mr Incredible <a href=' '>08:44</a> Ray Traccing <a href=