از نگاه جمعی از فعالان اقتصادی صنعت پخش باید به سمت فناوری‌ها نو حرکت کند تا بتواند از تلاطم‌های اقتصاد ایران جان سالم به در کند. اما یک مسئله مهم این است که در بین بخش‌های مختلف انبارداری، فروش و توزیع، در بخش انبار به دلیل سرمایه‌گذاری کلان و از سویی تحریم‌ها فضای مناسبی برای ورود تکنولوژی نیست. به همین دلیل درحال حاضر تنها راه ورود به فناوری به صنعت بخش فروش و لجستیک است. اما برای رقم خوردن این اتفاق هم از نگاه سهراب کارگر رئیس هیات مدیره انجمن ملی صنعت پخش ایران باید تغییر نگرش در بین فعالان صنعت پخش رقم بخورد. کارگر که در آخرین روز از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت پخش ایران، در نشستی با عنوان «نقش فناوری اطلاعات، هوشمندسازی و تحول دیجیتال در صنعت پخش» در غرفه «گروه رسانه‌ای دنیای اقتصاد» حاضر شده بود، گفت: شرکت‌ها قبل از اینکه بخواهند سرمایه‌گذاری کنند باید نگرششان تغییر کند. اگر پذیرش تغییر و پذیرش تغییر از روش‌های استاندارد رخ ندهد؛ شرکت‌ها شکست خواهند خورد. او با اشاره به الزام استفاده از تکنولوژی افزود: تغییر باید به بهترین شکل انجام شود. یعنی اگر در زمان درست و فرایند در

صنعت پخش 1403 صنعت پخش 403 هوشمندسازی تکنولوژی

7 ماه پیش در دسته بندی اخبار مدت زمان 43:30