مدل ۶ مرحلهای بلوغ سازمانی مرحله اول: دیزاین وجود ندارد. مرحله دوم: دیزاین محدود است. مرحله سوم: دیزاین بیشتر میشود و پراکنده ادامه پیدا میکند. مرحله چهارم: دیزاین پیشرفت بیشتری میکند. مرحله پنجم: دیزاین ساختار دارد و همه تیمها از دیزاین استفاده میکنند. مرحله ۶: این سطح، سطح User-driven بودن است. در مرحله ششم، شاخصهای فروش جای خود را به شاخصهای تجربه میدهند. میزبان: حمید احمدی مهمان: سمیرا طوفانی اصل (مشاور و راهبر طراحی خدمات و تجربه) به کوشش آژانس دیجیتال مارکتینگ دیماژن برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دیزاین در سازمانها، به وبسایت تاک شد مراجعه کنید. در وبسایت تاک شد علاوهبر امکان دانلود تله پادکست، میتوانید مطالب تکمیلی هر اپیزود را مطالعه کنید. سایت تاک شد: تاک شد را درشبکههای اجتماعی اینستاگرام، لینکدین و تلگرام دنبال کنید. در مورد اپیزود چهارم سوالی دارید؟ سوالات شما را در بخش کامنتها، پاسخ میدهیم. ممنون که همراه تاک شد هستید