شرکت خودروساز BMW به فرادنیا (متاورس) وارد شد. دنیایی را تصور کنید که دیگر محدودیت فیزیکی ندارد. برنها و شرکتها میتوانند با ایجاد فضایی الهام بخش برای رویدادهای مهم و در یک همکاری با برند BMW در متاورس، جویتوپیا را به سطح بعدی برسانید و یک تجربه چندحِسی برای کاربران و مشتریان خود بوجود آورند. شرکتها و برندها در جویتوپیا میتوانند به کاربران خود در سراسر جهان این فرصت را بدهند تا ایدهها، مفاهیم و دیدگاههای گروه BMW در خصوص تجربه رانندگی را بازآفرینی کنند. به طور مثال اگر کاربرانشان حتی نمیتوانند به لاس وگاس سفر کنند، مستقیماً در مرورگر گوشی موبایل، تبلت یا رایانه شخصی خود و در محیط مجازی متاورس این کار را انجام میدهند! Journee راه حل های پیشرفته و شیکی ارائه می دهد که افراد را در فضای مجازی به روشی انقلابی به هم متصل میکند. متاورس جرنی از طریق همکاری با برندها و کسبوکارها، متاورسهای ماندگار و مطمئن آینده را در محیط وب۳ امکان پذیر میکند. بعید بهنظر نمیرسد که شرکت بامو در آیندهای نزدیک، رمزارز جویتوپیا را نیز معرفی نماید. برندها، سازندگان خلاق و اشخاصی که در آن مشغول فعالی