وقتی شبکههای اجتماعی را زیر و رو میکنید، میبینید بیشترین انقادی که به دیجیکالا میشود، نحوه و زمان رسیدن کالا است، اما همین نحوه رسیدن کالا به نوعی نقطه قوت دیجیکالا نیز به شمار میآید. دیجیکالا تقریبا از ابتدا خودش لجستیک خود را توسعه داد و کالا را به سراسر کشور ارسال کرد. اما توسعه شبکه لجستیک کار چندان سادهای نبود و با بزرگتر شدن بازار دیجیکالا انتقادها هر روز بیشتر شد و شاید بخاطر همین بود که دیجیکالا به فکر راهاندازی دیجیاکسپرس افتاد. از وقتی که دیجیاکسپرس راه افتاد، دیجیکالا دیگر لجستیک خود را توسعه نداد؛ بلکه سعی کرد تا با استفاده از رانندههای آزادکار این مشکل را حل کند. در مورد نقاط قوت و ضعف این مدل سرویس دهی در بخش لجستیک با علیشاد اعتضادی، مدیرعامل دیجیاکسپرس صحبت کردیم، با ما همراه باشید.