بازار فروش لوازم ورزشی بعد از همه‌گیری کرونا، وضعیت خوبی را تجربه کرده است. حمیدرضا پیش‌بهار، پژوهشگر آکادمی سامان، درباره دلایل آن می‌گوید: بعد از کرونا شهروندان به این نتیجه رسیده‌اند که بیشتر به سلامتی‌ خود توجه کنند. در 10 سال اخیر نیز شاهد تغییر الگوی سفر از سفرهایی که بیشتر در هتل‌ها و ... بوده، به سمت طبیعت‌گردی هستیم. حرفه‌ای‌تر شدن این نوع سفر در حال رشد است. این عوامل محرک‌های اصلی تقاضا هستند. پیش‌بهار می‌گوید: در پیمایش‌های این آکادمی، فعالان صنف فروشندگان لوازم ورزشی از تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر این بازار خبر داده‌اند. او ادامه می‌دهد: سهم تولیدات داخلی از بازار لوازم ورزشی 60 درصد است. رقابت محصولات داخلی با محصولات استوک، دسته دوم و قاچاق وارداتی است. شامخ برآوردی این صنف در دو سال گذشته عدد بالای 60 را ثبت کرده ولی برای آینده تحت تاثیر وضعیت کلی درآمدی خانوارها و امکان حفظ این میزان تقاضای منفی را پیش‌بینی می‌کند. قسمت هجدهم برنامه «دیده‌بان» را از دست ندهید.

اکوایران لوازم ورزشی شبکه zwnj;های اجتماعی

6 ماه پیش در دسته بندی اخبار مدت زمان 23:25