این چهارمین قسمت از برنامه تحلیلی، آموزشی و انتقادی بیزتاکس است. ️ بعد از قسمت اول بیزتاکس که درباره خردهفروشی آنلاین صحبت کردیم، حالا با بررسی چند مقاله و مصاحبه 《پروندهای برای خردهفروشی آنلاین》را در اختیارتان گذاشتهایم. ️ در واقع مقالات ماهنامه پیوست را که مصاحبههایی با مدیران دیجی-کالا و اسنپ-اکسپرس را همراه با برخی آمارها منتشر کرده را مرور کردیم. در این قسمت که به مدت حدود 13 دقیقه آماده شده، وضعیت خردهفروشهای بزرگ فضای آنلاین ایران تحلیل کردیم. ️ بیزتاکس را در اینستاگرام، آپارات، یوتوب و سایت رسمی بیزتاکس دنبال کنید.