در این قسمت یه تست و بررسی ساتافه مدل 2007 با موتور 2.7 لیتری پرداختیم خودرویی که محبوبیت زیادی در بازار ایران پیدا کرد و شاهد فروش بالای این خودرو در نسل های بعدی نیز بودیم واگر بگوییم موفق‌ترین شاسی‌بلند بازار ایران، همین سانتافه است بیراه نبوده است خودرویی که از اواسط دهه 80 شسمی تا به همین امروز، بازاری منحصر به فرد برای خود دست و پا کرده است سال 2007 نیز برای نخستین‌بار فروش سانتافه نسل دوم در ایران آغاز شد. این شاسی‌بلند کره‌ای در زمانی به کشورمان آمد که مشتریان اطلاع درستی از کیفیت و استهلاک نسبتا بالای آن نداشتند ولی طراحی ظاهری متناسب، ابعاد بزرگ برای 7 سرنشین، صندلی‌های راحت و امکانات خوب، نظر بسیاری از مشتریان را برای خریدنش مجاب کرد. اما اصل ماجرا هنوز پابرجاست؛ سانتافه CM از همان پیشرانه قدرتمند توسان JM بهره می‌برد که قبلا هم روی نسل‌های سابق اپتیما و آزرا، امتحانش را پس داده بود. البته واردکننده‌اش شاید به این نکته دقت نداشت که سانتافه حدود نیم‌تُن از برادرش سنگین‌تر است و قاعدتا آن چالاکی مثال‌زدنی توسان JM را در خیابان‌ها ندارد. این نسل از سانتافه، اولین شاسی بلند

شاسی بلند سانتافه خودرو کره ای 22شرقی

8 ماه پیش در دسته بندی machines مدت زمان 11:02