در حالی که بحث‌های اقتصادی در حوزه سلامت غالباً با تعارفات و محافظه‌کاری همراه است، اما واقعیت این است که سلامت یک صنعت محسوب می‌شود. در دنیای امروز که رقابت در این صنعت روز به روز در حال افزایش است، برندینگ می‌تواند به بیمارستان‌ها کمک کند تا از رقبای خود پیشی بگیرند، اعتماد بیماران را جلب کنند و سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهند. بیست و پنجمین دوره نمایشگاه ایران هلث فرصتی برای دنیای اقتصاد فراهم کرد تا پرده از تعارفات مرسوم در حوزه سلامت بردارد و به جنبه‌های اقتصادی این صنعت بپردازد. در یکی از نشست‌های تخصصی دنیای اقتصاد در این نمایشگاه که با حضور کارشناسان برجسته این حوزه از جمله بهزاد کلانتری، رئیس بیمارستان بازرگانان، سیروس تابش، مدیرعامل گروه بیمارستان‌های نیکان، هایدی ورقایی، مدیرعامل کالار و بهنودالله وردی، استراتژیست برند برگزار شد، به اهمیت موضوع برندینگ در حوزه سلامت، به خصوص در بیمارستان‌ها، پرداخته شد.

ایران هلث 1403 سلامت برندینگ بیمارستان

6 ماه پیش در دسته بندی اخبار مدت زمان 48:41