اینستاگرام بدرد بیزنس کردن می‌خوره یا نه؟! اینستاگرام یک پلتفرم عالی برای جذب اولین مشتریان و شروع کسب و کار با کمترین هزینه ممکنه. داشتن حداقل محصول پذیرفنتی (MVP) در اینستاگرام می‌تونه بهتون یک مسیر عالی برای گرفتن فیدبک از بازار بده و واقعا هم بعضی مواقع نتایج باورنکردنی‌ای داره. با علی حاجی محمدی موسس همیار آکادمی و ژاکت همراه شدم تا بررسی کنیم بالاخره این اینستاگرام بدرد بیزنس کردن می‌خوره یا نه؟! و کلا شروع تا رشد یک کسب و کار اینستاگرامی چطوره؟ با ما همراه بشید. زمانبندی: 00:00 معرفی علی حاجی‌محمدی 04:17 اینستاگرام برای بیزنس 13:48 ام وی پی در اینستاگرام 25:29 مدیریت تیم بیزنس اینستاگرامی 36:15 رشد در اینستاگرام 43:00 بیزنس مدل کسب و کار اینستاگرامی 48:42 اینستاگرام برای من خوبه؟ 53:00 رشد با تولید محتوای خلاقانه 58:22 جمع‌بندی و سخن پایانی 59:57 پشت صحنه من مانوئل اوهانجانیانس هستم، عاشق کسب و کار استارتاپ‌ها و کسب و کارهای آنلاین! مدیر و موسس ایسمینار (eseminar.tv)، مشاور و منتور ایجاد و رشد استارتاپ‌ها و کسب و کارهای مبتنی بر وب. کارشناس مهندسی صنایع و ارشد مدیریت استراتژیک