من و بهاره فلاح سال 1400 با هم توی «فلای تودی» همکار بودیم. من مدیر دیجیتال‌مارکتینگ بودم و بهاره سوپروایزر واحد محتوا. بهاره اون موقع به تازگی از کارناوال اومده بود، کمتر از چند ماه بعد بهاره تبدیل شد به یک نیروی بسیار کلیدی که به خوبی از پس مدیریت و هماهنگی تیم محتوای اون موقع فلای‌تودی که شرایط پیچیده‌ای هم داشت، بر اومد. روی خوش، رفتار حرفه‌ای و تجربه فعالیت و تخصص در بخش‌های مختلف محتوا (نوشتن بلاگ، رپورتاژ، بستن تقویم محتوایی، کپی‌رایتینگ، یوایکس رایتینگ و ...) از ویژگی‌های بهاره‌ست. بهاره در حال حاضر به عنوان Content Marketing Team Lead در تپسی فعالیت میکنه. اگر بیلبوردهای اواخر سال 1400 فلای تودی رو یادتون بیاد که کاملا متن محور بود و به صورت تیزینگ اپنینگ اجرا شد رو یادتون بیاد، متن کپی‌های اون کمپین رو ما داخل واحد مارکتینگ و با کمک بچه‌های تیم محتوا مخصوصا بهاره نوشتیم: - برای شروع یه سفر ارزون قیمت، چقدر انتظار کشیدن لذت بخشه - وسط یه سفر هیجان انگیز، چقدر خوبه در دسترس نباشی - آخر یه سفر خاطره انگیز، چقدر حیفه برگردی خونه .................................................

بازاریابی محتوا کسب و کار مسیر شغلی

10 ماه پیش در دسته بندی تبلیغات مدت زمان 49:10