توضیحات: بیشتر مردم بازخورد و انتقاد سازنده درباره کارشان را می‌خواهند و از آنها قدردانی می‌کنند - تا زمانی که آن را دریافت کنند. اگر نقد ضعیف انجام شود، می‌تواند تجربه‌ای منفی و معکوس باشد که در آن نفس‌ها و احساسات با هم برخورد می‌کنند، جایی که نه ارائه‌دهنده و نه منتقد ایده روشنی از آنچه باید انجام شود ندارند. در این دوره، تام گرین به شما نشان می دهد که چگونه یک تجربه نقد مثبت ایجاد کنید. فرقی نمی‌کند که روی طراحی‌های وب، طراحی‌های چاپی، پروژه‌های UX یا هنر کار می‌کنید، تام بر اساس اطلاعاتی که در حرفه‌اش دریافت کرده است، نکات حرفه‌ای را به شما می‌دهد که به شما کمک می‌کند جلسات نقد مؤثرتر و همدلانه‌تری را اجرا کنید. او توضیح می‌دهد که چه چیزی یک نقد مؤثر را ایجاد می‌کند (و چه چیزی باعث نمی‌شود)، قوانین اساسی برای نقدهای فراگیر، و چگونگی هدف قرار دادن نقدهای خود حول جنبه‌های کلیدی موضوع. او به انتقادات کاربر، قابلیت استفاده و دسترسی می‌پردازد و تفاوت‌های کلیدی در نقد پروژه‌های چاپی، وب و موبایل را پوشش می‌دهد. لینک دوره: