برای دسترسی به نسخه کاملتر آموزش مدیریت رضایت مشتری بر اساس استاندارد ایزو ISO 10004:۲۰۱۸ و دانلود فایلهای همراه آموزش روی لینک زیر کلیک کنید: زمانبندی ویدئو: 0:00:00 درس ۱: اهمیت مشتری 0:08:55 درس ۲: ارتباط ISO 10004 با سایر استانداردها 0:18:21 درس ۳: هدف و دامنه کاربرد 0:25:21 درس ۴: اصطلاحات و تعاریف استاندارد ISO 10004:۲۰۱۸ چیست؟ استاندارد ISO 10004:2018، یک استاندارد بینالمللی مربوط به مدیریت رضایت مشتری است که توسط سازمان بینالمللی استاندارد (ISO) منتشر شده است. این استاندارد، شامل راهکارهایی برای مدیریت رضایت مشتری در سازمانها است و برای بهبود کیفیت خدمات و محصولات، رضایت مشتریان و حفظ آنها، ارتقای شفافیت و اعتماد مشتریان به سازمان استفاده میشود. اهمیت یادگیری استاندارد ISO 10004:۲۰۱۸ چیست؟ یکی از مهمترین پارامترها برای بررسی عملکرد و کارایی یک سازمان میزان رضایتمندی مشتریان از آن سازمان در بخش خدمات، کالا یا آموزش است؛ لذا تمامی سازمانها فارغ از نوع عملکرد خود (تولیدی، آموزشی، خدماتی و...) به دنبال جلب رضایت مشتریان هستند و همواره آن را مورد آنالیز و ارزیابی خو