میزگرد تخصصی اقتصاد دیجیتال که مجموعه رسانه‌ای دنیای اقتصاد برگزار کرده با حضور فعالان این حوزه به بررسی چالش‌ها و موانع پیش روی این صنعت در ایران پرداخت. مسعود طباطبایی، مدیرعامل دیجی‌کالا می‌گوید: در ابتدای مسیر اقتصاد دیجیتال، شروع خوبی داشتیم، اما از رقبای منطقه‌ای خود جا ماندیم. شرایط امروزه کشور به جایی رسیده است که سرمایه‌گذاری در حوزه اقتصاد دیجیتال جذابیتی ندارد. ژوبین علاقبند، مدیرعامل لیان معتقد است که صنعت سلامت دیجیتال در ایران نسبت به سایر بخش‌ها رشد کمتری داشته است. شهاب جوانمردی، مدیرعامل فناپ به توضیح این سوال پرداخت که چرا اقتصاد کشور ما در مسیر دیجیتالی‌شدن متوقف شده است؟ فرهاد نیلی، اقتصاددان و مدیرعامل شرکت مشاوره رهنمان نیز در این نشست حضور داشت وبیان کرد: رگولاتور فرشته نیست و منافع خودش را دنبال می‌کند. باید با رگولاتور مذاکره کرد تا مسیر رشد هموار شده و منافع همگان تأمین شود. آن‌ها معتقداند گفتگو و تعامل با قانون‌گذاران، آموزش و آگاهی‌سازی، و صبر و حوصله از جمله کلیدهای حل معضلات پیش روی این صنعت است.

اکوایران اقتصاد دیجیتال دیجی کالا

6 ماه پیش در دسته بندی اخبار مدت زمان 59:46