برندسازی خلق و استفاده از هر فرصتی است که بگوییم چرا مردم باید یک برند را نسبت به سایر برندها انتخاب کنند. ما در این آموزش میخواهیم گامبهگام مفاهیم کلیدی مرتبط با برند، برند شخصی و برندسازی شخصی را به همراه ابزار و تکنیکهای آن تا حصول ایجاد و تثیت برندهای شخصی به منظور پشتیبانی از بازاریابی و شغل مورد بررسی قرار دهیم. درفضای دیجیتال امروزی، ما خواهیم توانست با تعامل، برند شخصی خود را بسازیم؛ مدیریت و کنترل کنیم. مدیریت فعال برند شخصی میتواند با تمرکز در محیط و بازار برای فرد یک مزیت رقابتی محسوب شود و همانند برندسازی محصول، در فضای رقابت معنا پیدا کند. این گام های کوچک در مدیریت برند شخصی است که قادر خواهد بود تمایز معنادار و بزرگی برای فرد ایجاد کند. لینک آموزش: محسن-کامرانی personal-branding وانشان ایمیل: [email protected] VANESHAN.COM