دهه ۶۰ که تعداد بچه‌ها زیاد بود،اغلب خانواده‌ها اسم گذاری نوزادان جدید برایشان مهم نبود. از بین ۴ اسم رایجی که وجود داشت،یکی را انتخاب می‌کردند و تمام! مثلاً اولی رو می‌گذاشتند حسن،دومی را می‌گذاشتند محمد حسن و مهم هم نبود که تکراری باشد یا اینکه ۶۰ تا حسن در فامیل وجود داشته باشد. اما امروزه زمانه عوض شده و اسم گذاری نوزاد یک فرآیند پیچیده است. اول اینکه هزاران اسم را زیر و رو می‌کنند،تحقیق می‌کنند که اسم معنی داشته باشد،خاص و منحصر به فرد باشد،کسی قبلاً نگذاشته باشد،حروف اسم جدید با حروف اسم بچه قبلی یا پدر و مادر همخوانی داشته باشد و هزاران قوانین عجیب و غریب دیگر! انتخاب اسم برند هم مثل انتخاب اسم نوزادی است که بعداً قرار است هویت داشته باشد،پس برای خودش رسم و اصولی دارد. این ویدیو به شما کمک می‌کند تا یک نام درست برای برند خودتون انتخاب کنید. پلی لیست موفقیت: (اگه فکر میکنی ی روز این کانال به دردت میخوره دکمه سابسکرایب بزن) اینستاگرام: ایمیل کاری: [email protected] Music:Audio Library YouTube زمان بندی ویدیو: 00:00 سرفصل ها 00:18 معرفی خودم 00:36 انتخاب اصول

برند برندینگ ثبت برند نام گذاری برای مغاز کسب و کار

7 ماه پیش در دسته بندی تبلیغات مدت زمان 11:43