بردیا احمدنیا هم‌بنیان‌گذار والکس در گفت‌وگو با استودیو برند کارفرمایی تصریح کرد که یک شرکت باید 10 درصد از بودجه سالانه خود را به آموزش اختصاص دهد. به گفته او، در ایران تعداد افرادی که به دنبال تخصص باشند محدود است و این موضوع جذب نیروی سنیور را دشوار کرده است. دلیل این موضوع عدم توجه شرکت‌ها به توسعه همکارانشان است. او توضیح می‌دهد: «رزومه‌هایی که از کارمندان سایر شرکت‌ها دریافت می‌کنیم، نشان می‌دهد که آن شرکت‌ها به افزایش دانش افراد توجه نکرده‌اند و این اتفاق سلسه وار در شرکت‌های ایرانی در حال وقوع است.» او در بخش دیگری از این گفت‌وگو نیز توضیح داد که سرمایه انسانی خودشان مسیر رشدشان را در سازمان تعیین می‌کنند. به عبارتی کندی و یا سرعت رشد فرد بستگی دارد به اینکه او چقدر خودش را با تغییرات شرکت تطبیق می‌دهد. شبکه‌های اجتماعی راه‌کار employerbrandingevent.ir t.me/EmployerBrandingEvent instagram.com/employerbranding twitter.com/employerbrandir linkedin.com/company/employerbrandingevent