سینرژی یا هم‌افزایی به این معناست که ارزش و عملکرد دو شرکت با یکدیگر بیشتر از مجموع ارزش مجزای آن‌ها خواهد بود و اگر دو شرکت بتوانند باهم ادغام شوند میتوانند بازده بیشتری داشته‌باشند. بهنام نجفی، هم بنیان‌گزار شبکه تجاری موندو معتقد است که این امر در ایران نیازمند فرهنگ‌سازی است. از صحبت‌های نجفی میتوان اینطور برداشت کرد که هم‌افزایی هنوز هم بین بخش زیادی از فعالان اقتصادی و مسئولین ایرانی ناشناخته باقی مانده و آنها درک درستی از این روش مرسوم در تجارت جهانی ندارند.

بهنام نجفی اکویران اقتصادی

9 ماه پیش در دسته بندی اخبار مدت زمان 02:35