در این قسمت از پیوست سی سراغ مدیرعامل جدید بزرگ‌ترین استارت‌آپ ایران یعنی «دیجی‌کالا» رفتیم. در یک دهه گذشته بازار تجارت الکترونیک ایران رشد قابل توجهی داشته است و توانسته سهم خود را از کل بازار خرده فروشی ایران به حدود دو درصد برساند که از این دو درصد یک درصد آن سهم دیجی‌کالا است. در دل این یک درصد بیش از ۴۰ میلیون کاربر و بیش از ۳۰۰ هزار فروشنده حضور دارند. به همین بهانه نگاهی سریع به این گزارش داشتیم و در این مورد با مدیرعامل جدید دیجی‌کالا یعنی مسعود طباطبایی صحبت کنیم؛ مسعود طباطبایی پیش از این در گروه‌های بزرگی مثل اسنپ و علی‌بابا مدیرعامل بوده است. با ما همراه باشید: