‏«مصطفی سیدحسینی»، مدیرعامل تپسی، معتقد است رویه‌های ضدرقابتی و انحصار‌طلبی در DNA اسنپ و به «راکت‌اینترنت»، سهامدار اسنپ، برمی‌گردد. او در گفت‌وگو با دیجیاتو در مورد قراردادهای اسنپ‌ با رستوران‌ها صحبت می‌کند و توضیح می‌دهد اگر با این قراردادها مقابله نشود، تپسی‌فود شکست می‌خورد. سیدحسینی در لایو اینستاگرامی خود با دیجیاتو در مورد سهم بازار تپسی، برنامه‌های توسعه و وضعیت فعلی این سوپراپ توضیح می‌دهد.

تپسی اسنپ دیجیاتو مصاحبه

1 ماه پیش در دسته بندی تکنولوژی مدت زمان 01:33:15