طی دهههای اخیر، یک پارادوکس مسئلهساز به صنعت تبلیغات ایران اضافه شده که مانع از تدوین استراتژیهای اثربخش و خلاقانه میشود. این پارادوکس وقتی رخ میدهد که هدف ایجاد ارتباط موثر در نقاط ارتباطی هر برند است و محدودیت و ممیزیهای ریز و درشت حاکمیت، دستیابی به این هدف را دشوار میکند. مهمان این قسمت آویتاک، سعید عبداللهی، مدیر بازاریابی برند دومینو است. یکی دو سالی است که اسم دومینو به تیزر این برند برای بستنی مگنولیا گره خورده. جایی که یک زن را در حال بستنی خوردن دیدیم و همین صحنه به ظاهر ساده موجب جنجال بزرگی شد. از حکم ممنوعیت تبلیغات دومینو گرفته تا سایر چالشهایی که در این گپ و گفت آویتاکی در خصوص آن و موضوعات متنوع دیگری صحبت کردیم. سعید عبداللهی سالهاست در بالاترین ردههای مدیریت بازاریابی در برندهای معتبر فعال بوده و تماشای این قسمت را به همه افرادی که مشتاق انتقال تجریبات در این زمینه هستند توصیه میکنیم.