برای برندسازی و خلق مجموعه هایی لوکس و باکیفیت، داشتن هویت بصری یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین عوامل در برندسازی است. در طراحی هویت بصری برند جواهرات خدایی، با رعایت انسجام میان هویت برند و طراحی آن تلاش کردیم تا لوگویی ساده و همزمان زیبا خلق کنیم. در طراحی لوگو جواهرات خدایی از انواع نماد ها استفاده کردیم به شرح زیر هستند: نماد الماس: نماد الماس نشانه ثروت و بقا و مقام است و همواره در تمدنها و دوره هاى مختلف به عنوان مظهر روشنايى، آسيب ناپذيرى، سحر و جادو، شفا و حفاظت شناخته شده است. اما در این تداعی طلا و جواهر است. نماد انگشتر: در اینجا رینگی برای حفاظت از نگین الماس و کاربردی بودن این سنگ قیمتی و تداعی حوزه کاری این برند، طلا و جواهرات است. حرفخ حرف اول نام برند خدایی که در قالب و فرم شکل رینگ انگشتری با ترکیب الماسی درخشان به عنوان نقطه این حرف جانمایی شده. ایده خلق و شکل گیری لوگو جواهرات خدایی از ترکیب حرف خ که اول نام خدایی است با الماس نشات گرفته که تاکیدی بر حرفه این برند، یعنی جواهرات دارد و در دسته لوگو مونوگرام قرار می گیرد. بنابراین در نهایت، علاوه بر حفظ نام برند شخصی