تیگو ۸ پرو هیبریدی در ظاهر تفاوت خاصی با نسخه بنزینی خود ندارد و در اینجا هم شاهد همان جلوپنجره چندضلعی جدید با طرح داخلی ماتریکس ستارهای هستیم که در تیگو ۸ پرو مکس دیده بودیم. بااینحال، در عقب چراغها بیرنگ شده و گرافیک داخلی آنها تغییر کرده است. همچنین یک پورت شارژ باتریهای خودرو هم به گلگیر جلو سمت راننده اضافه شده است. طراحی 1:02 طراحی داخلی 2:30 ردیف عقب 06:04 ردیف سوم 07:18 پیشرانه و گیربکس 9:17 تجربه رانندگی 13:35 شتاب صفر تا صد 25:06 جمع بندی 25:22 مهمترین و جذابترین ویژگی این خودرو قوای محرکه پلاگین هیبریدی آن است. این قوای محرکه از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری چهار سیلندر بنزینی توربو به همراه دو موتور الکتریکی تشکیل شده است. پیشرانه بنزینی همان نمونهای است که در تیگو ۷ پرو ارائه میشود و در اینجا ۱۵۵ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. موتورهای الکتریکی هم یکی ۷۴ اسب بخار قدرت و ۱۶۰ نیوتن متر گشتاور و دیگری ۹۴ اسب بخار قدرت و ۱۵۵ نیوتن متر گشتاور دارند. مجموع خروجی این سیستم ۳۲۶ اسب بخار قدرت و ۵۱۰ نیوتن متر گشتاور است که تیگو 8 پرو e پلاس را با اختلاف ب