در این فیلم، متوجه هنر مهندسی سازنده خودرو میگردید که نیروی وارده را به کلِ بدنه پخش می کند و همچنین تصادفی که می تواند ماشین را از وسط نصف نماید را به یک فرورفتگی دربِ راننده، کاهش می دهد! الگوی تصادفات در مناطق و جاده های گوناگون، متفاوت است. اما در حدود یک چهارم از تصادفات به دنبال برخوردهای جانبی با یک جسم ثابت نظیر درخت یا تیر چراغ برق که قطر کمی دارد، رخ می دهد.بسیاری از این نوع تصادفات هنگامی رخ می دهد که خودرو به علت انحراف از قسمت جانبی به یک مانعی مانند درخت یا یک ستون برخورد کند که منجر به آسیب های وخیم و حتی مرگباری می شود. جراحات بیشتر به دنبال آسیب وارده در ناحیه پنجره هاست که قسمت گیجگاهی (تمپورال) و نیمه فوقانی تنه را هدف قرار می دهد. برای این تست، مدلی شبیه سازی می شود که طی آن خودرو بر روی صفحه ای متحرک با سرعت ۲۹ کیلومتر بر ساعت به سمت مانعی سخت با قطر کم (قطر ۲۵۴ میلیمتر) سوق داده می شود. انجام این تست از سال ۲۰۰۹ اجباری شده است که در ابتدا هدف آن بررسی میزان حفاظت از سر بوده است، گرچه امروزه جراحات وارد به تنه و شکم هم به دنبال انجام این تست ارزیابی می شود. ب