مشکلات ما با فروشگاههای اینترنتی ادامه دار است و همیشه در اسرع وقت مرسوله مورد نظر به دست ما نمی رسد. فروشگاههای اینترنتی معمولا مسئولیت را به عهده شرکتهای لجستیک یا شرکت پست می بینند. . اما مشکل آنجاست که شرکت پست هیچگاه چرایی دیر رسیدن مرسوله ها را به ما اعلام نمی کند. از سویی شرکتهای لجستیک قوی در بازار نیستند که بتوانند جوابگوی نیاز بازار باشند. . مهرداد ملک محمدی مدیرعامل تاپین در این باره نظر دیگری دارد و از دید او تنها 5 درصد این بازار هوشمند شده است و هنوز 95 درصد بازار به شکل سنتی اداره می شود و امکان رهگیری آنلان آن وجود ندارد. و البته از این 5 درصد 80 درصد آن توسط شرکت ملی پست در انحصار قرار دارد. . در این قسمت از ایستگاه پیوست با مهرداد ملک محمدی مدیرعامل تاپین صحبت کردیم. . با ما همراه باشید