گام اولی که هر کسب و کاری باید بردارد، تجزیه و تحلیل مخاطبان خودش است. درک صحیح از رفتار کاربران، اصل اول موفقیت هر بیزینسی محسوب میشود. درک نیازها، مشکلات، تمایلات و ترجیحات مخاطبان به هر کسب و کاری کمک میکند تا بهترین محصولات یا خدمات را ارائه دهد. - برای خواندن ادامه مقاله روی لینک زیر کلیک کنید: - نرخ تبدیل چیست؟: 01:02 چرا نرخ تبدیل اهمیت دارد؟: 02:03 چطور نرخ تبدیل را افزایش دهیم؟: 05:15 آزمایش A/B : 07:53 ایا ما میتوانیم از ازمایش A/B کسی دیگه استفاده کنیم؟: 08:48 فرمول نرخ تبدیل:09:52 جمع بندی: 10:29