نام ایسام را احتمالاً کمتر از دیجیکالا یا حتی دیوار شنیده باشید، اما در واقع ایسام اولین رقیب دستکم تاریخی دیجیکالاست و اگر حاضر باشید با ما یک دهه به عقب برگردید، شاید تجربه و نقش ایسام هم در تجارت الکترونیکی ایران انکارناپذیر باشد. ایسام روایت «سام مدنپور» مدیر از فرنگ برگشتهای است که در طلیعه سالهای طلایی استارتآپهای نسل اول متولد شد، اما در تلاطم بازار اقتصادی و سیاسی ایران بارها بین ماندن و رفتن معلق ماند تا حالا در پایان عصر طلایی تکشاخها عنوان گمنامترین ستارههای نسل اول استارتآپی را یدک کشد. ایسام از وبسایت «ebay» الگوبرداری شده و یک پلتفرم آنلاین برای خرید، فروش و مزایده است و کاربران در نقش خریدار یا فروشنده میتوانند خرید و فروش خود را از هر نقطه کشور انجام دهند. ایسام از بهمن ۱۳۹۰ تاکنون مشغول به کار است و در حال حاضر به بیش از سه میلیون کاربر ایرانی خدمات میدهد. اگر نمیدانید خرس آبی چیست، نیازی به گوگل کردن نیست، تا انتهای مطلب همراه ما باشید تا ایسام، جانسخت تجارت الکترونیکی ایران، را بیشتر بشناسید.