این اولین قسمت از برنامه تحلیلی، آموزشی و انتقادی بیزتاکس است. در این قسمت همراه با دکتر سید جواد موسوی و به میزبانی سید حمیدرضا عظیمی به بررسی فضای خردهفروشی آنلاین ایران پرداخته شده است. در این قسمت که به مدت 18 دقیقه و 30 ثانیه آماده شده است، موضوعاتی از جمله سایز فضای خردهفروشی ایران، فروش مستقیمِ برندها به مصرفکننده یا استفاده از پلتفرمهای فروشِ آنلاین، آینده خردهفروشی آنلاین در ایران، علت شکست برخی خردهفروشیهای آنلاین در ایران پرداخته شده است. همچنین در این قسمت از کسب و کارها و برندهای ایرانی زیر مواردی (کیس) آورده شده است: دیلی مارکت جانبو چرم مشهد چرم درسا نوین چرم لبنیات میهن فروشگاه هفت افق کوروش اکالا دیجی کالا آلینلند هایپراستار بیزتاکس را در اینستاگرام، آپارات، یوتوب و سایت رسمی آن دنبال کنید.