جک J۴ آپشنال از همان موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ استفاده می‌کند که قبلا آن را روی جک J4 معمولی می‌دیدیم. این سدان از یک گیربکس اقتصادی CVT استفاده می‌کند که باعث می‌شود تعویض دنده‌ها به‌آرامی انجام پذیرد. در سری قدیمی، ترمز چرخ‌های عقب J۴ از نوع کاسه‌ای بود که در مدل جدید با ترمز‌های دیسکی جایگزین شد. همچنین وجود سیستم کنترل پایداری یا ESP در مدل‌های جدید امنیت رانندگی را بیش از پیش کرده است.

جک جی۴ آپشنال جک j4 آپشنال جک سواران سبقت آزاد خودرو

1 سال پیش در دسته بندی machines مدت زمان 06:27