گفت‌وگوی استودیو برند کارفرمایی با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ ایوند احتمال شکست استارتاپ‌ها در ابتدای کار بالاست. به نتیجه رساندن سرمایه‌های جذب‌شده و تحقق وعده‌ها به مدیرعامل استرس وارد می‌کند و او ممکن است این اضطراب را به تیمش منتقل کند. حدود هشت سال قبل « ایوند» هم استارتاپی بود با همین وضعیت. حمیدرضا احمدی، مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ ایوند، در استودیو برند کارفرمایی نقش فرهنگ سازمانی و ارتباطات درون‌تیمی را در پاگیری استارتاپ‌ها بررسی کرده‌است. آن‌طور که احمدی می‌گوید، ایوند در ابتدا مانند سایر استارتاپ‌های نوپا، با فشارهایی از این دست روبه‌‌رو بود، اما سعی کرد در آن برهه ساختاری افقی داشته باشد و همه افراد اجازه داشته باشند نظرشان را درباره محصول مطرح کنند. شبکه‌های اجتماعی راه‌کار employerbrandingevent.ir t.me/EmployerBrandingEvent instagram.com/employerbranding twitter.com/employerbrandir linkedin.com/company/employerbrandingevent