در این سری از ویدیوها میخواهیم با هم از دو زاویه کسبوکار و فرد (دیجیتال مارکتر) به مباحث و اشتباهات رایج در دیجیتالمارکتینگ بپردازیم. در قسمت اول موضوع مورد بحث ما زمان بود. اغلب کسبوکارها از دیجیتالمارکتینگ توقع معجزه در کوتاهترین زمان ممکن رو دارند. آیا این موضوع درسته؟یا اینکه باید فرآیندهای دیجیتالمارکتینگ رو به سه قسمت کوتاهمدت، میانمدت وبلند مدت تقسیم کنیم؟ و به عنوان یک دیجیتالمارکتر موفقیت خودم رو چگونه باید بسنجم و چه زمانی میتونم ثمره کارم رو دریافت کنم؟