کسب و کارهایی که خود را سوشال کامرس یا تجارت اجتماعی معرفی میکنند شاید کسب و کارهای کوچکی به نظر برسند که تعداد محدودی از افراد آنها را اداره می کنند اما در کنار آنها تعداد زیادی شرکت با سرویسهای مختلف شکل میگیرند تا بتوانند خدمات مورد نظر کسب و کارها را به آنها ارائه دهند. خدماتی از قبیل خدمات حمل و نقل یا خدمات مدیریت مالی و معرفی محصولات و هر آنچه که برای یک کسب و کار کوچک نیاز است. در این اپیزود از ایستگاه پیوست با میرهادی رادی مدیرعامل ایدهکاوان گفتوگو کردهایم شرکتی که هر چند با بهترینو یک سوشال نتورک فعالیت خود را آغاز کرد که بسیار به تجارت اجتماعی نزدیک است اما حال بیشتر با محصول ویترین خود شناخته شده است. این اپیزود از ایستگاه پیوست با حمایت پیکاپک منتشر شده است. پیکاپک اولین پلتفرم سمپلینگ در ایران است که با استفاده از امکانات دیجیتال و هوش مصنوعی، نمونه محصول را به صورت هدفمند به دست جامعه هدف تولیدکنندگان میرساند و با نظرسنجیهایی که کاربران پر میکنند دادههای متنوعی را در اختیار برندها قرار میدهد. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت پیکاپک مراجعه کنید.