تبلیغات تجربه‌محور وابسته به ابزار است در تبلیغات BTL به جز ابزارهای دیجیتال می‌توانیم از ابزارهای فرایندی طراحی کمپین هم استفاده کنیم. سایت تاک شد: میزبان: حمید احمدی مهمان: جواد نیک پیام (طراح رفتار) به کوشش آژانس دیجیتال مارکتینگ دیماژن همکاران دستیار تهیه و مدیر محتوا: ساناز عارفی پور فیلمبرداری، تدوین و ساخت: استودیو دیماژن تهیه کننده: حمید احمدی دیجیتال مارکتینگ: آژانس دیماژن مشاور: محمد حسن عزیزی توسعه ارتباطات: امیر رجبی با تشکر از سید علی علیزاده، حمید رضا حیدری، علیرضا احمدی، زهرا شکوری، یاسین ذاکر، حسین زمانی و شرکت نیوسادمانیا و همه عزیزانی که در تولید و پخش این کار کمکمان کردند و شما دنبال کنندگان تاک شد که مارو میشنوید و توی این مسیر به ما انرژی میدید.

تاک شد طراحی رفتار تبلیغات talkshod

1 سال پیش در دسته بندی تکنولوژی مدت زمان 00:23