سلام دوستان، در این ویدئو با مفهوم "custom definition" در Google Analytics 4 آشنا میشویم. با این قابلیت، میتوانید اطلاعات مورد نیازتان را برای تحلیل سایت و اپلیکیشن را به راحتی تعریف کنید. در حال حاضر میتوانید دایمنشن و متریک های مورد نیاز خود را از طریق رابط کاربری آنالیتیکس ۴ تعریف کنید: Custom Metric: اگر به دنبال ردیابی عملکردی خاصی هستید که توسط متریک های پیشفرض Analytics فراهم نشده است، میتوانید متریک سفارشی خود را تعریف کنید. Custom Dimension: با استفاده از این ویژگی، میتوانید به آسانی دایمنشنی را که توسط Analytics به طور پیشفرض نمیتوانید اندازه گیری کنید، مانند آی دی پیگیری سفارش، ردیابی کنید. استفاده از این قابلیت ها، به شما امکان میدهد تا بتوانید اطلاعات دقیق و مفیدی را در مورد رفتار کاربران خود جمع آوری کنید و موارد مورد نیاز را بهبود ببخشید. googleanalytics4 googleanalytics googleanalyticstutorial