همایش آموزشی تسکو با محوریت بهبود خدمات پس از فروش و ارتقای دانش تخصصی کارکنان، فرصتی منحصربه‌فرد برای نیروهای این شرکت ایجاد کرد. در این گردهمایی، شرکت‌کنندگان از ۱۴ شعبه مختلف تسکو، با جدیدترین روش‌ها و تکنیک‌های خدمات پس از فروش آشنا شدند و ضمن حضور در این همایش، مهارت‌های خود را ارتقا دادند. این همایش به بستری برای تعامل و اشتراک‌گذاری تجربیات میان تیم‌ها و ایجاد هماهنگی در سطح سازمان تبدیل شد و با تقویت روحیه تیمی و انگیزه کارکنان، تسکو را برای ارائه خدمات یکپارچه و بهبود مستمر آماده کرد.

تسکو تسکوشاپ گارانتی خدمات پس از فروش

2 هفته پیش در دسته بندی تکنولوژی مدت زمان 04:15