قلب بوم ناب! یکی از بنیانهای اصلی بیزنس شما! دلیلی که مشتری جایگزین موجودش رو میذاره کنار و به شما توجه میکنه! چی ازین مهمتر. تو این قسمت بصورت کامل بخش ارزش پیشنهادی یکتای بوم ناب رو با هم تکمیل و ارزش پیشنهادی برندهایی مثل اپل، اسنپ تاکسی، اسنپفود، اوبر و گوگل رو بررسی میکنیم. راهحل، نحوه ایجاد ارزشهای پیشنهادی ماست، این بخش از بوم ناب رو هم تشریح خواهم کرد.پس با من همراه باشید. زمانبندی: 00:00 معرفی 01:00 هرم ارزش پیشنهادی 02:53 ارزش پیشنهادی و مزیت رقابتی 04:18 ارزش پیشنهادی برند اپل 06:05 ارزش پیشنهادی در ادیان 07:20 ارتباط مسئله با ارزشهای پیشنهادی 09:25 ارزش پیشنهادی اسنپ تاکسی و اسنپفود 10:08 ارزش پیشنهادی گوگل 12:34 تفکر مسئلهمحور بجای تفکر راهحل محور 14:12 مفهوم سطح بالا High Level Concept 15:26 بخش راهحل بوم ناب 17:01 تفکر طراحی برای راهحل 18:04 جمع بندی