پیکاپ-کلوت با اسب-بخار پایین و عدم هماهنگی گیربکس با موتور می شناسیم اینبار با گشتاور قابل توجه حدود پانصد نیوتن متر و اسب بخار حدود سیصد اسب اماده برای افرود شده است. اول از همه با تغییراتی که در استیج-چهارم انجام شده است مثل تغییر در لوله زیر به همراه مسیر مناسب لوله های شارژ-پایپ و مهم تر از همه تغییر جای اینترکولر که به همراه کالیبراسیون و داینوتیون توسط تیم کارکال-تیونینگ با ایسیو فابریک با رعایت پارامترهای محافظتی فابریک ایسیو به همراه مصرف مناسب بنزین و هزینه منطقی انجام شده است که باعث افزایش قابل توجه اسب بخار و گشتاور رفع عدم کشش این خودرو و در نهایت استفاده از توانایی های واقعی این موتور میتسوبیشی خواهد بود.