در موتور های خیابانی همه چیز در قدرت موتور خلاصه نمیشود و راحتی در استفاده روزمره صدا و در نهایت مهمترین اصل هندلینگ مناسب به همراه قدرت مانور و فرمان پذیری مناسب در ترافیک ها میتواند از مهمترین گزینه های انتخاب یک موتور پرتوان شهری باشد در موتور های شهری که عموما با فلاپ های کمتر و سبک طراحی نیکد عرضه میشوند طراحی که انجین موتور بیشتر نمایان است بررسی یاما ها رو داریم موتوری که علاوه بر توان مناسب گزینه مهم هندلینگ رو هم رعایت میکند گزینه ایی که در رقبای این موتور کمتر دیده اییم پس برای بررسی یک دستگاه موتور یاماها ام تی 25 با فیس جدید رو بررسی کردیم در این موتور بعد از قرارا گیری بر روی زین راننده جزوی از وسیله نقلیه میشود و حس کنترل بسیار زیادی بر ان خواهید داشت موتور مناسب که در دور موتور 12 دور به حداکثر توان خود میرسد حس مناسبی از سرعت و استفاده شهری را حتی برای دوستانی که موتور سنگین دارند اما به دنبال جایگزینی برای استفاده روز مره دارند می تواند باشد پس با ما همراه باشید به نظر شما در گزینه های داخل مانند کی تی ام دوک و هکسوارنا وبنلی نینجا و در نهایت کاواساکی کدام موفق تر خوا