علیرضا عرب یارمحمدی، مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی، با بیان اینکه هدف از برگزاری کارگاه ارتقای سطح رضایت‌مندی مراجعه کنندگان و مشتریان از طریق بهبود خدمات پزشکی است؛ گفت: در این جلسه، مباحث نظری مشتری‌مداری بررسی و چالش‌های موجود در ارتباط با مشتریان مطرح شد. در ادامه سپیده مسعود، رئیس گروه آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه، درباره نحوه برگزاری کارگاه و حوزه های مورد بحث آن توضیح داد. حامد بوداغی، معاون مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی و رئیس اداره بازنشستگی دانشگاه و دکتر شیما خسروی، معاون مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی بر ضرورت برگزاری کارگاه و تاثیر آن در افزایش رضایتمندی کارکنان تاکید کردند که در فیلم مشاهده می کنید.