اسنپ یک سرویس است. اسنپ، در نقطه تماس یا چنل دیجیتال خود، یک اپلیکیشن قرار داده است. تصور کنید از طریق اپلیکیشن اسنپ (محصول دیجیتال) بدون هیچ مشکلی ماشین گرفته‌اید،‌ ولی راننده به شما فحاشی کند، حالا سرویس شما چگونه دلیور شده؟ تجربه شما چگونه خواهد بود؟ اگر بخواهیم بگوییم که تجربه خوبی از اسنپ داشته‌ایم باید هر کدام از نقاط تماس، کانال‌ها و سرویس، تجربه خوبی داشته باشند. میزبان: حمید احمدی مهمان: سمیرا طوفانی اصل (مشاور و راهبر طراحی خدمات و تجربه) به کوشش آژانس دیجیتال مارکتینگ دیماژن برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دیزاین در سازمان‌ها، به وب‌سایت تاک شد مراجعه کنید. در وب‌سایت تاک شد علاوه‌بر امکان دانلود تله پادکست، می‌توانید مطالب تکمیلی هر اپیزود را مطالعه کنید. سایت تاک شد: تاک شد را درشبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، لینکدین و تلگرام دنبال کنید. در مورد اپیزود چهارم سوالی دارید؟ سوالات شما را در بخش کامنت‌ها، پاسخ می‌دهیم. ممنون که همراه تاک شد هستید

تاک شد talkshod دیزاین تفکر سیستنی طراحی تجربه

1 سال پیش در دسته بندی تکنولوژی مدت زمان 01:34