جنگ جنگ تا پیروزی! استراتژیهای ورود و رشد در بازار اقیانوس قرمز برای کسب و کارها چگونه در بازار رقابتی اقیانوس قرمز پیروز شویم؟ اقیانوس قرمز! بازاری که رقابت توش زیاده و ورود بهش نیازمنده منابع خیلی خیلی زیاده! بازارهایی مثل تاکسی اینترنتی و سفارش غذای آنلاین اقیانوس قرمز به حساب میان و برای رقابت با اسنپ و اسنپ فود میبایسد قواعد بازی رو بدونی و خیلی دقیق بازی کنی وگرنه خیلی زود نابود میشی! برای دونستن این استراتژیها و نکات مهمش کی بهتر از مدیرعامل تپسی فود! مجموعه ای که با پشتوانه گروه صنعتی گلرنگ اومده به جنگ گروه اسنپ! با امین سلامی عزیز همراه شدن تا در مورد سختیهای این بازار، استراتژیهای ورود و رشد در بازار اقیانوس قرمز صحبت کنم. کلی نکات عملیاتی و تجربهمحور مطرح شده برای شمایی که میخوای وارد بازار اقیانوس قرمز بشی پس از دستش نده به هیچ وجه. معرفی امین سلامی پرگو00:00 اقیانوس آبی و اقیانوس قرمز05:54 توسعه محصول در اقیانوس قرمز15:08 آناتومی رقابت در اقیانوس قرمز27:03 استراتژیهای رقابت در اقیانوس قرمز37:24 استراتژیهای رشد در بازار اقیانوس قرمز46:54 منابع انسانی در رقابت